Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Bebiskläder

Av Mia - 4 februari 2010 08:53

Det roliga med att handla bebiskläder är att man vet att lillan kommer använda dom sen, men man vet ju inte hur stor hon kommer bli än  Vilka färger hon kommer passa bäst i. Något som är ännu roligare än att handla dom är faktiskt att ge sig på att sy dom. Än så länge är det bara ett par shorts som är färdiga   Bodyn behöver bara tryckknappar sen är den färdig den med. Har några projekt igång, manchersterbyxorna kommer bli så otroligt fina. Lapptäcket som är tänkt till lillans säng kommer vara gjort av 20 olika tyger. Så i den takt som jag handlar, får kläder och syr kläder kommer hon ha överflöd. Vilket inte gör något, då det inhandlas inte bara de små storlekarna, har även kläder i storlek 74, så hon kommer kunna använda dom om ett år ca   


Hjärtat vaknade igår när jag skulle gå och lägga mig, hon sparkade jätte vilt. Men för min del gör det absolut ingenting, hjälper mig att somna och tänka på de positiva sakerna i min framtid.

Om hon redan nu sparkar såhär hårt blir jag inte förvånad om hon sparkar sönder något av mina revben senare i graviditeten   

 
 
Ingen bild

Jenny

5 februari 2010 14:37

hihi idag var jag ute på shoppingtur till den lilla! :D
Blev en sak i strlk 80 så det är ju bra för framtiden! :)

Kisses!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 15 april 2010 18:39

Bebisen är helt fixerad och hon har sjunkit    Kände av smärtan i njuren häromdagen, men inte lika kraftigt som innan. Min Bm tyckte att det var något väldigt ovanligt som hänt mig medans dom på sjukhuset sa att det var vanligt. Men enligt folket p...

Av Mia - 10 april 2010 14:05

I tordes var jag på ultraljud och fick se mitt lilla hjärta igen :) Fick väldigt fina profilbilder på henne :D Men har tyvärr inte haft möjlighet att scanna in dom ännu, men det kommer så fort jag får möjlighet till det. Min älskade syster yster fick...

Av Mia - 24 mars 2010 21:45


Sydde en klänning åt mitt lilla hjärta idag. Trots att jag gjorde den lite mindre än mönstret visade blev den större än jag trodde att den skulle bli, men den passar henne så småningom         ...

Av Mia - 24 mars 2010 21:14

Lilla hjärtat hade hicka idag, skum känsla    Är van vid att hjärtat rör sig mycket i magen och på kvällarna när jag ska gå och lägga mig känner jag hur hon också lägger sig till rätta. Men igår när hon la sig till rätta så fick hon fatt i något in...

Av Mia - 21 mars 2010 15:33


Fick fatt i ett jätte fint mönster på en kimono till bebisar och barn. Väldigt enkelt mönster faktiskt   Sydde en igår och lär nog bli fler      Kanske borde starta en pysselblogg då det lär bli en massa mera sytt dessa två månader som följer    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards